Saturday, July 14, 2007

back home

är jätte glad nu:]]
asså, min släkt<3<3

konfirmationen idag gick jättebra, förutom att jag glömde bort mig på dansen och stod där längst fram och visste nt vad jag skulle göra hahahah
fick min kamera tillslut! :]

vår lägenhet blev lite överfull på människor, haha, när vi skulle äta satt typ hälften vid bordet, några på balkongen, och några i soffan!
och andré kom:] blev skitglad när jag såg honom och kevin (dom kom försent, kom in när vi tågade in i våra kåpor hahah) och jag är ganska glad att han var med här på släktfesten haha:]
asså, miss. bildad, HAHAH, "i'm the no1 of all the miss. bildade and i won the miss. bildad contest..." haha herregud vad vi skrattade! och "hej greta pangpangpangpang!!!" (har och göra med per gessle hahahaha) internt inc<3

jaja, har varit en skitbra dag! och jag, pappa& vladi åt upp cheesecaken. direkt. precis som förut. och jag tvingade vladi lyssna på yellowcard, jag fick honom tillochmed till att dansa. jag älskar min kusin!

imorgon är det högmässa. sen vet jag nt vad jag hittar på. på måndag kommer förmodligen konfagruppen ha avslutningsfest. på tisdag ska jag förhoppningsvis hälsa på sam på hans sommarjobb och spela tvspel med honom. på onsdag åker vi. hmmm, mysko. jaja.

No comments: