Friday, July 6, 2007

may the road



assÅ, är hemma nu.
så jävla fett KUL var det!
mycket roligare än vad jag trodde! minnen för livet<3

  • pokemon
  • dansa vals i ösregn i bäcken
  • snurra som in i helvete i ösregn
  • jenka<3
  • äta hela jävla tiden
  • vi allihopa<3
  • träsket<3
  • en jävla mus i duschen, jag och johanna står på en bänk och skriker och Lars jagar den med en kvast HAHA<3
  • mjöl ÖVERALLT
  • sminka emil<3
  • lära thomas göra emmas rövsvankgrej
  • vilse i skogen mitt i natten medans linnea envisades med att snacka om blair witch project, haha
  • leka ninja (sprang runt och gjorde james bond rullningar, haha)
  • min näsa mot axels mage, medans han hade sin näsa i mitt öra, medans jag fick hålla på hans ena fot och på hans rygg, och han på min röv hahahahaha
  • titta på när johanna travar runt med händerna mellan johans ben, HAHA
  • vinna hela piratiaden med vårt lag T.O.G.S
  • sitta i sunkiga soffor på loftet
  • emopojkar uppträder<3
  • SKABBJUICEN<3
  • ACROSS, HAGHAHAHAHAH
  • leka med saddopaddeln i ösregn (emil A sprang runt och spankade oss med den haha)
  • munk fuskar i poker genom att kolla i johans solglasögon HAHAHAHA
  • osvosvosvosvosv

Sweet- ballroom blitz (bara för ATT)

No comments: