Sunday, July 8, 2007

view from heaven

sjukt härlig kväll först igår, började med att jag käkade pizza med 6grabbar och hade det kul, stack sen till kronprinsen och mötte maja och fixade dricka, sen stack vi till sibbarp/stranden och där var resten typ. var faktiskt sjukt kul i först, men sen typ...ja, sen blev det inte lika kul, för min del i alla fall, så jag stack hem. väldigt jobbig hemväg. tog sjukt lång tid att komma hem haha.

jaja.
Kevin, André, Hedda, David& Erik. jag vet att ni alltid stöttar mig och aldrig sviker. jag vill alltid ha kvar er, det är verkligen ni som betyder mest just nu. försvinn aldrig!! utan er skulle jag verkligen inte fungerat just nu.

Och tydligen hade det gått rätt vilt här hemma efter att jag försvunnit. Liiite kaosit när jag kom hem, haha.

the subways- somewhere/ at 1 am
jag ÄLSKAR den låten. finns ingen bättre.

No comments: