Sunday, April 13, 2008

jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

riktigt härligt att åka till falsterbo igår och bara komma ifrån allting.
fint väder och otroligt skönt att bara gå omkring på stranden och snacka.
senare på kvällen undrade alice om jag ville hänka fest, men hon var sjuk så så blev det inte.
kollade istället på amelie from montmartre, världens finaste film med världens finaste soundtrack.
älskar att kevin kan spela låtarna också så att jag kan få lyssna på dem här, förbannat duktig är han faktiskt.

idag var det typ världens finaste väder.
var på lägenhetsvisning, den var verkligen jättefin med högt i tak, fint läge och fin utsikt, men det var liksom tre überstora rum och det fjärde aslitet, så att man knappt fick plats med en säng där.
lite konstigt.

tog sen en promenad och åt glass med johanna.

No comments: