Sunday, April 6, 2008

My safety pins are none too strong, Katie

igår var jag på en sjukt rolig indiepopkonsert där alla dansade som tusan på jeriko.
skulle egentligen på fest när jag kommit hem men kom hem för sent så det blev inte av.
synd, men man kan inte få göra allt hela tiden. önskar dock att det vore så.
så spöregnade det ute också så det var lite svårt att få in en nattpromenad.
sen är jag fortfarande sjuk. wtfffslol.
jag hatar att vara sjuk.
fast jag var i alla fall på stan igår. det var roligt och jag köpte mig lite saker som får mig att längta till sommaren (frankrike!) som 17.

och. juste. vi drar till Sieeesta. det kommer bli ruuuligt.
så istället för att se Håkan i köpenhamn tänkte jag, se håkan på siesta + caesars + billie the vision and the dancers + lykke li + millencolin. why not.

No comments: