Thursday, April 3, 2008

you still kiss me sometimes, but it's just on the cheek.

typiskt mig att åka på sjukdom just nu, när jag har fullt upp och absolut inte får/vill bli sjuk.
hade hemskt ont i halsen/huvudet i skolan idag, men var tvungen att gå dit pga slutprovet i historia (som gick förvånantsvärt jättebra). satt sen och beklagade mig resten av tiden.
cyklade sedan iväg till biblioteket med heddicks för att införskaffa lite böcker, har inte haft något att läsa på länge och det gör mig otroligt rastlös. nu har jag i alla fall.

nu har jag sovit lite och försökt vila mig och bli frisk (på några timmar haha).
kan inte skippa skolan imorgon, np i engelska.
sen är det ju helg. och jag vill festa.
och vara ute.
äh, det har gått bra för mig att trotsa sjukdom med en alvedon tidigare.
varför inte nu.

ni får min favoritbild från tåssjö på Tåssjös yngre (emils namnval hhahahaha), för jag saknar det jättemycket ibland och tycker att denna bilden är så jävla rolig.

No comments: