Tuesday, April 8, 2008

Kan du älska mig som trottoaren älskar förloraren?

min pappa försöker få mig att komma på ett vackert namn till en utav hans tavlor.
han ratar dock alla mina förslag. jag klandrar inte honom, dom är horribla.
jag skulle inte vilja döpa min tavla till "fåglar", "vatten" eller "djungel". och det är mina förslag.
hans tavla ser ju inte ens ut som något utav det. jag är verkligen dålig.
jag längar till helgen. jag längtar till valborg (hehe förra valborg var ju rolig, även om jag knappt minns den, vad gjorde vi egentligen? kommer ihåg att vi träffade på dimman...hahaha) och jag längtar till siesta.

det är dock grått väder ute. det förstör lite.
jag vill sitta på en bänk en kväll utan jacka och dricka ljummen öl. jag vill sitta på en strand och bli jagad av bålgetingar. jag vill leka på en gräsmatta in på natten och bli tillsagd av poliser att vara tysta. jag vill sitta i ett badvaktstorn en natt och gråta av skratt. jag vill sitta i en park en natt och dricka smirnoff ice.
sommaren är en fruktansvärt fin årstid som jag vill ska komma nu!!

No comments: