Sunday, June 24, 2007

vi SEEESSS!



jag BORDE packa.
sticker imon på morgonen och blir borta i två veckor, men jag VETTEFAN hur man packar.
asså, tar mig väska och trycker ner allt och försöker stänga igen men det går ju fan inte!
nu har jag till och med två väskor men det går INTE!
istället för att ta tag i det sket jag i det och tittade på tv och diskuterade piercingar med kevin, haha.
men aaah detta kommer nt att gå bra.
Jaja.
sen kommer man nt få ha med sig mobil tilldet jävla lägret vad fan är det för nått?
nt ipod/mp3 heller, VAFAN.
och idag har jag klipp mig! själv!
ffs känns som om jag nt har något hår kvar HAHA sörjde mitt långa hår ett tag men det blev rätt snyggt faktiskt, klippte upp typ allt:]
jaja.
detta blir förmodligen sista blogginlägget på 2veckor, ah, hemska tanke.
Får väl ta med mig en skrivbok att skriva ner vad jag tänker på istället.
HAHA.
jaja.
ett sista meddelande,
the subways- somwhere/ at 1 AM
the subways- holiday
the subways- young for etenrity
lyssna på dom! dom vet vad dom gör! (haha kevins ord)

No comments: