Friday, February 23, 2007

:]

Fyfan vilka galna dagar jag har haft.
Så jävla kul har jag nog aldrig haft på något lov innan, haha.

Jag har nt brytit benet i alla fall, bara stukat diverse kroppsdelar när jag har åkt skidor.
Eller snarare, rullat ner för backar.

För att sammanfatta dom senaste fem dagarna i Hestra:

Jag med lagom mycket alkohol i kroppen + en Erik med långt hår som tjatar på att han vill klippa sig = en glad Sophie klipper en inte lika glad Erik med en nagelsax.

Jag: Erik, om det inte blir fint, då är det itne mitt fel va?

En natt då jag, Erik, Jemmy& Jesper spelade cluedo + lite för mycket alkohol = vi går ut mitt i natten för att åka skidor i svarta backarna. Liften är avstängd vilket resulterar i att vi får ta oss upp på egenhand, vilket resulterar i att vi knappt kan stå på benen när vi väl är uppe, vilket resulterar i att istället för att åka ner för backen, rullar vi(jag) ner. Vilket resulterar i att jag tror att jag dog.

En okunnig Erik som inte vet var han ska hoppa av liften + en lika okunnig Sophie som säger att man får hoppa av varsomhelst, resulterar i att Erik hoppar av i en snödriva. Vilket resulterar i att en som jobbar där får dra upp Erik ur snödrivan. Vilket resulterar i att jag dör av skratt.

Jag& Jemmy slår vad om vem som kan åka snyggast i barnbacken. Detta resulterar i att jag råkar stanna mitt framför honom när vi åker och han åker rätt in i mig vilket resulterar i att vi åker ner som en boll tillsammans och alla barn skrattar åt oss. Erik& Jesper dör av skratt.

En liten sammanfattning, orkar inte skriva allt som hände.

Vi kom på många roliga låtar också, t.ex America, fuck yäh & För jag är ärtanpärtan Jemmy och ärtanpärtan Betty..m.m.

Hahahahaha. Jag skrattade dygnet runt när vi var där.

Jag borde ha lyssnat på alla som sa åt mig att inte testa snowboard, vilket är alla.
Jag + en snowboard + inget tålamod = alla skrattar. Förutom jag som är nere i snön och inte ser någonting.

Jaja. Har haft det bäst i alla fall.
Tyvärr har jag inga bilder, mobilen som jag använder som kamera var urladdad hela tiden och man brukar nt ha med digitalkameror i backen, haha.

No comments: