Tuesday, February 27, 2007

Guggas n.olärare måste vara så stolt..

~Gugga~ säger:
du vet rom
Kevz säger:
rom?
~Gugga~ säger:
ROM från fisken
Överföringen av 04-inga_problem-cta.mp3 är färdig.
~Gugga~ säger:
kan man köpa det som sprit?
Kevz säger:
fisk..?
Kevz säger:
HAHAHAHHHA
Kevz säger:
omfg du e fan dum i huvet
Kevz säger:
rom e fisk ägg
~Gugga~ säger:
JAG VET
~Gugga~ säger:
seriöst..kan man?
Kevz säger:
och rom
Kevz säger:
som piraterna dricker
~Gugga~ säger:
MEN MAN KAN DRICKA SIG FULL PÅ DET
Kevz säger:
de e inte gjort på fisk ägg
~Gugga~ säger:
joo
~Gugga~ säger:
jag kan sånt
~Gugga~ säger:
vad är det då?
Kevz säger:
omfg så kul
~Gugga~ säger:
vad e det gjort på?
Kevz säger:
jo, de e fan fisk ägg!
~Gugga~ säger:
jag sa ju det
Kevz säger:
lol
~Gugga~ säger:
det är rom
~Gugga~ säger:
man gör något med det
Kevz säger:
man blandar med vatten och nått mer i mixern
Kevz säger:
socker typ
~Gugga~ säger:
fett
Kevz säger:
sen ska man låta de jäsa
~Gugga~ säger:
hembränt
~Gugga~ säger:
hur många %?
Kevz säger:
40 typ
~Gugga~ säger:
FETT
~Gugga~ säger:
kan man köpa det?
Kevz säger:
har du rom hemma?
~Gugga~ säger:
jaa massa
Kevz säger:
vi gör lite hembränt
Kevz säger:
kom igen
~Gugga~ säger:
visst men inte nu va fan
~Gugga~ säger:
vi kan göra det i morgon..
--2 minuter paus--
~Gugga~ säger:
rom,vatten och socker?
~Gugga~ säger:
är det allt man behöver?
Kevz säger:
aa
Kevz säger:
men de ska jäsa nån timme typ
Kevz säger:
så alkohol bildas
~Gugga~ säger:
FETT
~Gugga~ säger:
ok
~Gugga~ säger:
vi gör så här
~Gugga~ säger:
jag kommer hem
~Gugga~ säger:
sen drar jag till dig
~Gugga~ säger:
vi gör det hos dig...vi köper rom om det behövs
~Gugga~ säger:
sen drar vi till gym
~Gugga~ säger:
och sen när vi kommer
~Gugga~ säger:
spelar vi ltie data
~Gugga~ säger:
sen testar vi !!!
Kevz säger:
lätt
~Gugga~ säger:
haha
~Gugga~ säger:
så fett
--10 minuters paus--
Kevz säger:
jag ska spara den här konversationen
Kevz säger:
och visa den till dig om typ 2 år
~Gugga~ säger:
haha
~Gugga~ säger:
för att?
Kevz säger:
du får se om 2 år
~Gugga~ säger:
jaja
~Gugga~ säger:
2009
~Gugga~ säger:
remember


Jag o Kevin garvade så att vi ramlade av stolen

No comments: