Sunday, February 25, 2007

someday you will be loved.

Alla säger olika saker till mig.
Inte samma saker.

Tror du på vad du ser?
Tror inte att det finns någon som håller med mig inom något.

jävla fula minimarket jacka! gå och hoppa, den är så jääävla ful!

Fan vad ful den är, hahahaaha.

Känns som om jag springer runt i cirklar.
Trött på allt, lalalalalalala.

Jamie T :]

Kevin gör något dåligt, sen skrattar han som fan.
Klart att jag också skrattar då. hahahaha.
typ äckliga grejer<3
skruuuuvat


När jag väl ser människor, ser jag dom upponer,
Men, min hjärna vet bättre så den vrider allt så att allt blir normalt.
Faaan, jag vill ju se alla upponer!
Det hade varit humor på högnivå!

I once knew a girl in the years of my youth,
With eyes like the summer: all beauty and truth.
But in the morning I fled; left a note and it read,
"Someday you will be loved."

No comments: