Monday, February 12, 2007

saker som man minns varje dag

Såklart att jag skulle glömma lösenordet till min nya blogg, Bravo Sophie, jätte bra.
Drabbades av panik i skolan när vi hade håltimme och jag inte kunde logga in.
Tack-och-lov fixade det sig.

Usch, vill att hela veckan ska påskynda sig.
Skolan är så jävla onödig.
Läs: så jävla tråkig.
Såklart att man kan göra den till något roligt, men då ska man ju åka ut ur klassrummet dirkekt.
Nej, fyfan.
På fredag blire fest i alla fall:]

Sen är det sportlov, och då ska jag förmodligen åka skidor med Erik.
Fest varje kväll då, förfan.
Fan, måste ringa honom.
Har glömt.
Fan vad älskad han måste känna sig.
Äsch, vi vet var vi har varann.
Fuckin family.

Det är han som har varit med mig när jag har haft det svårt, alltid.

Usch, idag på n.on snackade vi om minnen och trauman och sånt skit.
Om att förtränga dåliga minnen.
Jag minns, allt för väl.
Allt för väl.

Såklart att det har att göra med att jag inte kan somna på nätterna.
Jag är vaken hela nätterna, utan att vara trött på morgonen.

Mardrömmarna är värst.
Yxor och skit.

Inget kommer att bli detsamma.

Livet förändrar.
Jorrå, jag vet hur livet kan förändras på en sekund.

Grejen är att detta är en vanlig dag, och sånthär tänker jag på varje jävla dag.

Det finns saker man aldrig glömmer, saker som etsar sig fast på näthinnan föralltid.

Cute is what we aim for-I don't care if it's the moon

Finns ingen bättre låt.

No comments: