Saturday, February 24, 2007

pojkar, dom tycker vi om!

Jag har trääffat Daaavid :]]
Wiiiiii, fan vad jag saknar den ungen ibland.
Även om han bara har varit borta i en vecka, men ändå.
Ibland får jag Davidabstinens.
Nu kan jag i alla fall leka med honom när jag vill:]
Wuuho!
Jag är glaaaad!
Och lite för mycket speedad än vad jag borde vara, med tanke på att jag inte sovit en hel natt senaste veckan.

Sen ringde Jemmy innan för att snacka lite, så avslutar han med:
Jo men jag måste gå nu, jag älskar dig höll jag på att säga men det gör jag inte så jag skojade bara..
Ja ba, jaha? Sen tvingade jag säga åt honom att han älskade mig.
Haha.
Han ringde för att säga att love actually gick på tv, naaaw, han är gullig, bara för att vi hade snackat om att jag tyckte om den filmen här i veckan:] aw, mys.

Och Kevin är världsbäst.
Verkligen bäst. <3 älskar väldigt mycket.

No comments: