Sunday, February 18, 2007

sömn?

Nu äre såhär att i fredags(natt) skulle vi sticka till trelleborg o gå på fest där.
Men ingen utav oss (johanna, Hedda, jag) har vatt i trelleborg innan, typ.
Ella var redan där o väntade på oss, hon sa att det var skitkul.
Sen missar vi första bussen. Fan vad klant.
Sen när i kommer dit, är allt slut, men vi ska på efterfest med sånna killar som vi aldrig träffat, och vi missar bussen hem till malmö igen, och nästa buss går kvart i 6, så vi har typ 4h att slå ihjäl i en främmande stad.
Vi var fast i en främmande stad, mitt i natten, när det var iskallt.
Haha.
Jaja. Vi höll på att frysa till död.
Sen kom vi hem 7 på morgonen, och gick o lade oss 8, jag sover till klockan elva, sen går jag upp.
Jag o Hedda sticker ut på stan och köper present till Ella och häller i oss latte från pressbyrån.

På kvällen kollar jag, Hedda& Ella på saw1&2, dom är bäst, fast riktigt sjuka.
På natten kollar jag sex& the city och pratar i telefon med Erik.

Klockan 4 på natten kommer Kevin och hans kompisar in på mitt rum, som om det var det mest självklara, och sätter sig på golvetmed en jävla massa laptops och börjar lana wow.
Jag ba, jaha?
Men jag får också en data, och får spela på kevin& andrés gamla gubbe. Fedt.
Fast jag ahde ingen aning om vad jag gjorde, jävla massa rök blev det också.
Mitt rum luktar fan fortfarande ciggrök, fast kevin har vädrat hela dagen.
Tack för den.
Fast jag rökte inget, bara vattenpipa, för jag håller fortfarande fast vid mitt nyårslöfte.
Fast den blev nog en jävla massa passivrökning, haha.

Så jag sov inget den natten heller.
Idag har jag glott på sex& the city med Hedda och suttit på Pronto med flicksen.

Har ingen lust att sova inatt heller, fast jag borde det, för imon sticker jag till Hestra med Erik och ska åka skidor till torsdag.Utan föräldrar, fan vad kul. Så det blir nog inget sova på hela veckan, men vafan.
Det är lov ju.
Fast alla är helt säkra på att jag kommer bryta benet. Skönt att någon tror på mig, lixom.

kass är jag inte. Väl?
Jaja.

Jag saknar David, han är i Schweiz och åker skidor och kommer vara där hela lovet.
Kom tillbaka, har ingen att gå nattpromenader med ju:[

No comments: