Tuesday, June 12, 2007

bakken

asså, HAHA, lätt ballaste dagen ever idag!
Så jävla kul!!!!!!!!

älska klassen<3<3>
Asså den där jävla träbergodalbanan var så jävla rolig, speciellt när jag& emma höll på med pojken framför oss (skrattade så jääävla mycket, ärligt talat, höll på att dö av skratt) och när vi åkte den med dimman (hans ansiktsuttryck var OSLAGBART!) och när han som sitter längst bak och styr började leka med johannas hår samtidigt som han sjöng "här kommer pippi långstrump" på danska, HAHAHAHAHA!

och när vi åkte den där stockgrejen i vatten (vet vad den heter men kan nt stava : ), jag& michel var fan dom enda som blev blöta!
Och klockan, den var jävligt rolig! fast johanna mådde illa som fan efter den.

och när jag, Emma, Adam& Palle åkte Freak Out. Asså, <3<3 favoriten
Palles "skydd" satt nt fast ordentligt, det gick upp, precis innan vi skulle börja åka, så vi började skrika att dom skulle avbryta karusellen,
adam: Palle hoppa ur!
jag: Nej stanna kvar!
Emma: åhnej nu kommer det!
Palle: Oh titta en flodhäst!
asså, HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH internt som fan inc<3>
jag: David är spårlöst försvunnen! (när vi var i luften typ)
palle: en flodhäst flög iväg med honom!
HAHAHAHAHAHAH
emma kissar på flodhästen!
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
adam skriker för sitt liv!
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH

Den åkturen var underbar<3>
sen satt vi fast på en jävla perrong i 2timmar, tydligen hade det skett en olycka på köpenhamnscentral precis innan vi kom dit, så typ inga tåg dit, men det var så jävla kul där på perrongen!
Typ alla (lr dom flesta) ösnkade att inga tåg alls skulle gå så att vi skulle få övernatta, haha. Sen började tågen köra igen fast det var typ fullt så vissa utav oss fick sitta på golvet, men det var mysigt.

Och jag har jävligt många bilder också.
Och imorgon är det skolavslutning, efterlängtat. så nu måste jag sova.
(jag var tvungen att skriva ner detta någonstans, även om ingen kommer fatta någonting)

No comments: