Friday, June 15, 2007

what am i fighting for?

Okej, härliga dagar! :]

I onsdags skulle vi ju ha vårt skolavslutningssup, men det blev en jävla kaotisk kväll haha!
Igår varre mycket bättre, heartbreak var jävligt kul. Perfekt jävla start på sommaren!
Dansade som tusan, haha, som en jävla galning tills mina fötter gjorde så ont att jag nt kunde stå (10cm höga klackar, inte bra, men vad gör man nt om man är kort) Johanna följde med mig hem och vi satt hela natten på min balkong (som vi alltid gör när hon sover här) med en massa tända ljus& mackor (ibland fixar vi hela måltider, glömmer aldrig den natten då vi satt och käkade kyckling mitt i natten på min balkong!, vi har väl fan käkat revben en gång också? haha:].
Vi sov till ett (rekord för mig, brukar aldrig sova länge) och hade pyjamasparty hela dagen med Kevin.
Satt i pyjamas till klockan 10, då vi tittade på skruvadensombeckham och klippte mina jeans till short, haha:] sen satte vi oss på balkongen igen tills nu, då johanna var tvungen att gå hem (hon kunde nt sova här igen för hon had einga sovgrejer med sig haha)

Yellowcard- fighting
den låten kan få mig att börja gråta, känner EXAKT så just nu. har lyssnat på den...hmm...7ggr i rad? kanske mer, överdriver inte.

nadasurf- whats your secret
nadasurf- all is a game
Älskar dom! kommer blir sommarens soundtrack typ. tror jag. eller jag vet inte.

ah gud ibland hatar jag mig själv varför beteer jag mig som jag gör?
fan jävla sophie sluta, allt kommer bara att sluta med att jag själv blir ledsen, och jag vet det och jag gör ingenting åt det.

Äh. befinner mig i ett bitterljuvt (eller nått..) läge just nu.
älskar livet och allt som hör till, och jag finner mig i att allt inte kan vara bra hela tiden (tro mig, jag vet mer än dom flesta tror om hur skruvat livet kan vara), men samtidigt så...äh jag vet inte.
var glad sophie, det är du värd.

No comments: