Wednesday, June 20, 2007

the fourth drink instinct

Tydligen ska vi till kroatien om några veckor.
Det bestämde mina föräldrar idag.

Sådär lite huxflux, "nu tycker jag att vi ska åka till kroatien i 10dagar!"
Man kan ju undra var jag fått min impulsivitet ifrån när jag växt upp med dessa, haha.

Vi har lixom aldrig direkt pratat om att åka dit innan, skulle vi åka någonstans denna sommaren skulle det vara rumänien (vilket vi ska till i 4dar) eller kreta som förra.
Men nehepp, nu blirre tydligen kroatien.
Jaja.
Vi ska i alla fall bo i världens finaste hus (fast det är dock ganska litet) men har en terass med lika fin utsikt som den i Heinkeinreklamen, haha. Jaja, lite får man skryta.

Om päronen bestämmer sig för att gå och lägga sig snart ska johanna komma hit så ska vi sitta på balkongen (<3 min balkong) och pimpla vin, HAHA. Idag har jag förövrigt badat på bo01 och fikat på espressohouse och haft konfirmationsmöte, både på morgonen och kvällen. Kvällen var kul, vi lekte lekar (fast hedda blev ju..'aningen' hysterisk när vi lekte stolleken, HAHA) och käkade kanelbullar. och vi fick nästan hela gruppen att tro att emma faktiskt heter Svettlana i andra namn, HAHAHAHAHHAHAHAHHAH. förlåt emma.

musik för tillfället:

  • Blink 182 '''''''
  • ciwwaf,
  • the subways,
  • falloutboy,
  • deathcab&
  • nada surf.
  • lite muse också. och lite strokes.

No comments: