Tuesday, June 5, 2007

inside out

Jag borde vara ledsen, men det är jag inte.
Jag menar, jag borde verkligen vara ledsen.
Men...jag känner ingen sorg. Och det känns hemskt. verkligen hemskt. att inte känna något, vadsomhelst, men nej. ingenting.
antar att chocken inte lagt sig än, vem vet när den kommer.
Kanske om en vecka, kanske imorgon.

Snart ska jag på musikal på backaskolan, se Kevin dansa i kalsonger och André leka Aladdin får man ju bara inte missa!

Och jag tycker om Putte, han är så...trög, haha.
Som idag i glasrummet, kom vi som satt där in på ämnet sudoku, så kommer Patrick in.
-Sudoku, vad är det?
vi- vet du inte vad sudoku är?
Putte- Ahha, det är han, den där personen...
vi- hahahaha sudoku är ingen person!
Alem- min mammas pojkvän har en hel bok med sudoku!
P- Jaaha, sudoku, det är typ som Dragonball, ellerhur?
hahahahahahahahahhaha, han är så söt<3

Och jag borde verkligen vara ledsen.
Måste.vara.ledsen.
Men istället. nehepp.
vad ska man göra åt saken..?

No comments: