Sunday, June 3, 2007

tja!

Hej.

eehh.

Har typ inget att skriva.

Så.

Hej då.

eller nått.

Eller jo föressten. Igår var jag och såg pirates 3, och johanna fattade absolut ingenting.Hon fattade verkligen noll utav hela filmen. När jag försökte förklara vad som hände fick jag bara arga blickar av dom som satt runt, haha. Sen kom vi hem, tittade på en jävla knarkarfilm med Kevin& andré en stund, men den var så jävla fucked up så vi gjorde andra grejer (johanna fick mig att trilla rätt på min axel, det gjorde ont!) sen tittade vi på mindhunters. Kevin stannade uppe till 7 och spelade wow. Han är så duktig, ehh. Och i fredags hade Ella fest och först var den kul (dansa röven av sig) men sen tog den slut ganska snabbt av en särskild andledning. Sen blev den kvällen seg. Så det har varit en rätt så seg helg, men vafan. Det gör inget. Och imon är det fotbollsturnering, förra året gick min fot ur led. och förrförra bröt kevin armen. Pappa är nt säker på om han vill låta mig spela, haha.

No comments: