Tuesday, April 3, 2007

bloggterapi<3

Nej, asså. Jag är på bra humör.Går emot lite lixom.
Men. Jo. Allt är ju bra.

Att vara arg är verkligen inte min grej.
Somsagt, antingen glad (vilket jag är för det mesta) eller ledsen.

Jag blir inte arg. Folk tror att jag är arg när jag i själva verket bara är ledsen.
Jag kan visa mig arg.

Men det är oftast inte så.
Glad, ledsen eller likgiltig.

Jag har snackat med Erik (vi kommer inte träffas detta lovet, fan!)
Jag har fått tag på David äntligen.
Kevin är nt ledsen längre.
Han piggade upp sig lite när jag fick honom att titta på armageddon med mig, haha.

Vill inte skriva om engelska arbetet.

En utav mina absolut svagaste sidor är att jag ger upp så jävla lätt, eller tycker jag att nått är kul kan jag kämpa somfan, men såfort det börja gå trögt ger jag upp.
Vet inte vad som är med mig.

Tycker jag att det är kul, javisst, då kan jag hålla på med sammasak dag o natt även om jag är kass men såfort det börjar bli jobbigt drar jag och ringer Erik och beklagar mig.
Han är den enda som kan få upp mig på fötter igen.
Eller han vet i alla fall hur han ska handskas med mig när jag ger upp.
Eller vafan.

Jag venne.

Äh, nu blev det jobbigt att skriva om detta.

Jag undrar hur många som läser mig blogg?
Den är ju relativt ny och jag har typ inte gett ut den till nån (förutom bilddagboken då, haha)

Hur många vet lixom vem Erik är?
Hur många vet vem jag är?
Hur jag är?
Hur många vet att jag bor i malmö?

Erik är den som vet mest om mig och som känner mig absolut bäst och vet hur han ska handskas med mig förutom familjen (dvs Kevin, mina föräldrar vet nt ett skit, haha)
och vi har kännt varandra hela livet. Vi lekte spiderman, powerranges, superhjältar, dinosaurier och fladdermöss (hah) tillsammans hela barndomen.
Vi lekte med varandra exakt varje dag. eller kanske itne när nån utav oss reste bort, men annars, varje dag.

Sen flyttade vi ifrån ljungby (mycket lång historia) när jag var 9år.
Men fan, vi är fortfarande kompisar. kanske tillomed bättre än innan.

Nu vet ni vem Erik är.

I alla fall.
Yellowcard<3>

No comments: