Thursday, April 19, 2007

jävla schizofrenidiot:]

Mysig dag.
Började med skola då.

Besök hos skolsköterskan som skulle ha hälsokontroll.
Hon påstår att enligt en kurva är jag undernärd.Typ vah?
Jaja.
Och nu är det bekräftat att jag är 158cm lång. Inte 159 eller 160 som jag brukar säga.
och jaförfan, vår skolsköterska är pedofil.
typ, "ja ta av dig tröjan..den andra också...och böj dig framåt nu! lite mer..liite meer.."

hahahaha

Sen bestämde Oliver sig för att bjuda mig, hedda& david på pizza, so why not.

Så vi åt pizza i Olivers lägenhet.

Vi typ tog sönder den lite, men vafan.
Det gör inget.

Sen skulle jag byta mina skor som för andra gången tappat en knapp, så jag bytta skor med Hedda.
Hon bytte också.

Sen började det spöregna så vi gömde oss lite på macdonalds.
Typ.

No comments: