Wednesday, April 4, 2007

bo01<3

idag har jag faktiskt badat!

Först var jag ute i bo01 med Hedda.

Vi lekte inne på maxi (cookies, godis& ostfrallor) och vid havet, stapel osvosv.

Sen nu på kvällen hade vi inget bättre för oss så vi stack till bo01 och badade.

I havet.

Klockan 10 på kvällen.

I april.

I sverige.

hahahahahahaa

Jag& hedda badade då, inte Johanna fast hon var för frysen för att göra det...eller hon har ju sunt förnuft.

Sunt förnuft..vad är det lixom.

Jaja.

Vi skulle till stapel sen men vi frös lite för mycket så vi tänkte att vi först bara skulle till centralen och köpa pommes på burgerking, men väl där hittade johanna ett kvitto till en utav datorerna som fortfarande hade pengar på sig så vi ahde en timme vid en utav datorerna i centralen.


Sen måste jag bara skriva förlåt David, för att jag inte kan vara en lika bra kompis mot dig som du är mot mig.
Jag vet fan inte hur man gör.
Förlåt.
David som har hjälpt mig genom stunder som inte har varit så lätta, nu kan jag inte hjälpa dig på samma sätt.
Känner mig någorlunda hjälplös.

fan.

No comments: