Monday, April 9, 2007

Äntligen, ÄNTLIGEN, funkar datan någorlunda.

Hela skiten kraschade typ så vi var tvungna att formatera om den två gånger, den hade typ 100virus och ingen mer plats trots.
Så för lite update:

  • Datan kraschade, haha
  • Mitt engelskaarbete är fortfarande nt gjort, skyller på att datan
  • Jag har ingen musik
  • kan nt sätta in bilder från mobilen till datan för måste installera in programmet och har tappat bort cdn som behövs
  • Jag har kommit fram till att jag dricker alldeles för mycket mjölk. Ligger fan tomma mjölkpaket i mitt rum (skabb som fan!), dricker c:a ett paket om dan. Kom fram till detta när mamma påpekade att hon måste köpa nytt mjölk varje dag, och jag är den enda som dricker mjölk i vår familj.Har nt tänkt på det innan.
  • Har massa grejer som jag måste ta tag i, men jag orkar inte, vilket resulterar i att jag borde vara stressad men jag är inte (är väl van eller nått)
  • Epic movie är den torraste filmen någonsin.
  • Jag saknar Erik.
  • Imorgon börjar skolan jävla shit
  • Jag vill ututut och leka ev. försöka mig på att skejta lite mer men det rengar ju och jag är tröttast i världen (kanske beror på att jag knappt sovit två tre dar)

No comments: