Friday, April 13, 2007

thnks fr th mmrs

Härligaste dagen på läääänge.

Så jävla soft.

No, byggde vi bilar (jag, emma& david spenderade lektionen med att sätta gummisnoddar på hjulen, maha)
So, jag halvsov lite för rektorn hade sin fredagsrunda och snackade om var det hade klottrats och om böter och sånt.
Sen hade vi nyhetsprov. Jag fick 3 rätt. Och ett halvt. faktiskt.

Sen had vi gympa, alltså köra brännboll bakom skolan. Vilket menas med att leka med Johanna.
Sören kom förbi och tittade lite också (jag& didde hade väldigt kul åt det)

Sen hade iv håltimme i några timmar.

Egentligen lunch också men jag skippade den och låg o slappade med Hedda, Emma, Nicole& David i gräset och stod på händer och lekte.
Och fota emma när hon fastnade i ett staket.
Och så spelade jag basket lite med pojkarna (alltså flamsa runt med Johannes)
Sen had evi svenska då vi fick argumentera lite (ska pojkar uppmuntras till att leka med dockor?)

Sen lekte jag med Hedda och nu ska jag ut igen (förmodligen bo01)

No comments: