Monday, April 30, 2007

BTW

FAIL på att alla andra skolor hade studiedag förutom rönnen, lärarna hade planerat en utflykt till skrylle där vi skulle vandra och grilla typ, jeha.

Fast det blev helt ok, förutom att jag var übertrött när jag kom hem efter att ha letat efter en jävla vodkaflaska som andré sagt att han gömt under ett vindskydd när dom var där på klassresa.
Blev värsta jakten på vodkaflaskan, lärarna undrade nog vad vi höll på med, haha.
Hittade aldrig den, orkade nt lägga ner så mycket tid på det.

Två glas latte och en iprén senare är jag pigg igen:]

Och lixom. mina föräldrar är så jävla schyssta, drar till Luisiana i danmark hela dagen och typ glömmer ge mig pengar till middag.
Typ jaha.

Jaja, idag ärre i alla fall valborg, yeah.

Pildammarna först, typ kolla på bålet och se Svenska Akademin uppträda, sen får jag se om jag får med mig någon till stranden eller alla kommer säkert vara för dyngraka för att jag ska kunna släpa med dom hela vägen till ribban.

Nu ska jag käka pizza.

Paolo Nutini - New shoes
Yellowcard- One year, six months

No comments: