Saturday, April 14, 2007

"what the fuck barbequed"

Sitter här o väntar på att klockan ska bli 11 o att jag ska kunna gå ut.
Ut genom mitt fönster mahaha.

jaja.

Just nu är jag sjukt uttråkad. Alltså som fan.

Först trampade jag trampbåt i kanalen, åt jag lite glass och chillade lite på en bänk med massa olika folk.

Sen (eftersom att vi ska grilla ikväll) fick jag& Johanna flänga runt halva stan för att köpa grillgrejer.
Var meningen att vi bara skulle till malmborgs snabbt o köpa engångsgrill o korv, men dom hade inga grillar kvar, så vi stack till chess o där hade dom grill men ingen korv.

Så gick vi tillbaka til malmborgs, men det var stängt. (wtf ffs lol wtfbbq)

Så gick vi till alla livs i hela fuckin stan (eller "vår" del av stan) och försökte hitta något som vi kunde grilla.
Så hittade vi tillslut.

Men då glömde vi korvbröd.

Jaja, bara att sticka o leta efter det.

Sen kom vi på att vi ville ha marchmellows också.

Efteråt var jag så jävla trött, mina ben kändes tunga som fan.

Positivt är ju att jag flängde runt i short o linne (ev. stor kofta om jag började frysa) och ballerinas.

Kändes som riktigt sommarväder.

Jaja.

Usch.

En timme kvar.

No comments: