Saturday, April 21, 2007

happy people have no stories

Härlig dag idag.

Vaknade klockan 7 (av att Sam& Ossian väckte mig), dom skulle till stapel jättetidigt.

Gick runt som en zombie hela morgonen, tills johanna messade och ville ut på stan.

Så vi gick runt på stan och lekte, sen cyklade vi runt i slottsparken och busade, sen la vi oss på ett tak och lekte och lyssnade på musik.

Igår slutade med att jag var hemma hos David, vi satt i hans rum (som inte har någon säng längre så jag fivk ligga på golvet) och lyssnade på musik.
Att sitta i Davids fönsterkarm är lycka<3 (om han då skulle låtit mig sitta där, haha)

Nu ska jag till bo01 med..jag har faktiskt ingen aning med vem.
Hedda, Vera..Johanna.
Vilka fler som är där vet jag inte men vi ska mötas om 5 min så jag måste gå.
bye, typ.

No comments: