Thursday, February 14, 2008

alla hjärtans dag är en fin dag.
jag gillar tanken på en dag där man hyllar kärleken.
kärlek är fint.
även om man inte har någon söt pojke att fira med har man ju alltid vänner.
jag har dock bara varit och fikat lite med johanna. eller lite och lite.
vi och våra muffins<3
och ätit lite nougathjärtan jag fått av papi.
jag tycker om min pappa så mycket, alla borde ha en som min.

i alla fall. har stort fysikprov imorgon. tro det eller ej men jag gillar fysik. fast det kommer förmodligen bli svårt, christel är en utav dom lärarna som absolut inte ger bort betyg, som hon själv uttrycker det. sen är det sportlov.
vilket vackert ord. sportlov. fast det blir inga skidor i norr med erik. det är lite synd.

måste bara tillägga att en utav dom roligaste känslorna som finns är när man har suttit med fötterna högt upp, t.ex uppe på bordet så att allt blod har runnit ur dom. när man sen går på fötterna kittlas det enda upp i vaderna. mehe, det är roligt.

No comments: