Monday, February 18, 2008

said the lady to the man she adored

kollade på saw4 igår.
fan vilka sjuka filmer asså, och av sista halvtimmen fattade vi nada.
skulle egentligen dra på fekke hos någon kille jag inte känner men det blev inte av, ska tydligen förfesta där idag innan deep istället.
jaja, drog sen på nattpromenad till västra hamnen med lalalice och pratade om livet, som vi brukar, mehe. dock börjar det bli lite tröttsamt att alltid bli besviken på att inte statoil är öppet. men det är trevligt ändå.

har inte gjort ett skit idag förutom att ha ätit pizza till frukost. sitter med solen i ansiktet och håkan hellström spelas på mtv. känns lite wierd. inte för att jag har något emot det, sol& håkan är bra.

ska titta om någon rolig är inne på msn och dra med ut på promenad.

och juste, oliver har fått för sig att jag ska följa med honom och johannes och åka skidor nästa helg.
1. jag kan inte åka skidor?
2. jag är pank
3. jag är inte så säker på om jag vill tillbringa mer än en natt med johannes och hans snuskskämt, haha

No comments: