Wednesday, February 27, 2008

Ingen på vägarna Bara döda grävlingar

idag blåste det som tusan.
det märktes när mina pojkkompisar försökte cykla iväg från mig.
det gick inte så bra, dom praktiskt taget cyklade brevid mig haha.
det såg väldigt lustigt ut.
och ja, eftersom att dom faktiskt inte kunde cykla iväg tvingades dom spendera lite mer tid mer mig.
fast dom ville ju det också innerst inne.

annars har jag historiaprov imorgon. jag tycker att historia är sjukt lätt, så jag har endast pluggat i en halvtimme idag. om jag kan allt nu eller inte får vi veta imorgon.
mitt mvg kan tyckas vara i fara men.
historia kan fara dit pepparn växer. så grymt tråkigt och så grymt enkelt.
geografi kan också ta och fara. samhäll med.

och även om det var onsdag idag, vilket är den jobbigaste dagen (det är ett faktum), så var en sjukt rolig dag. mest för att jag idag, tillskillnad från igår, hade folk att skratta med. så mycket att jag stannade mitt i gatan för att jag inte kunde gå. sånt gillar jag.

No comments: