Wednesday, February 6, 2008

sghshdfh

alltså, sommaren kommer bli så grym.
roskildefestivalen (åh radiohead) eller peace&love eller någon annan festival, sydfrankrike (helst nice!!!!) i två veckor och sommarjobb i stapel (om det nu blir så).
och massa underbara vänner också.
fan vad det kommer äga. bara det blir fint väder.

förövrigt får jag snart panik. min kamera är spårlöst försvunnen.
var är den?var är den?var är den?var är den?var är den?var är den?var är den?
vem som än har den, ge tillbaka min kamera!!!!

idag var helt okej. onsdagar brukar vara jobbigaste dagarna, och idag försov jag mig också. lyckat.
åt sen sushi med hedda, fast hon dog typ och höll på att spy. fast jag gillar sushi så jag åt upp de flesta av hennes bitar med mehe.
imorgon är det svenskauppsats (nationelltprov) i tre timmar, sen simning. fredag är studiedag.
lördag kevins överaskingsfest(?).
nästa helg simonas (och heddas) fest.
nästnästa helg är det sportlov och då har ella fekke, sen kanske till hästra med erik och åka lite skidor.
ser fram emot!

No comments: