Saturday, February 9, 2008

jazzå

JAG.HAR.HITTAT.MIN.KAMERA

den låg i kylskåpet. borde inte vara oväntat egenligen. en gång när min fjärrkontroll försvann låg den också i kylskåpet. men ändå. kylskåpet. hur fan liksom?
jaja.

hoppas partyt ikväll blir bra. dock orkar ingen utav mina vänner fixa dricka, och jag har alldeles för mycket att göra. jahapp. jag har alltid cider. och jag tänker inte bjuda, mohahahah.

kevin har i alla fall ingen aning. han ska bara gå och äta middag hos stelli och sen komma hit igen. MEHE. antingen kommer han flippa ut och springa iväg eller typ...få en hjärtattack och dö. eller börja asgarva. eller bara le lite förvirrat.
jag har ingen aning om hur han kommer reagera faktiskt, konstigt, med tanke på att jag levt med honom hela mitt liv. nåväl.

är i lite av ett glädjerus med tanke på kameran. jag som trodde att den var försvunnen. jag menar, jag har ju fortfarande min systemkamera men den är inte den smidigaste kameran direkt..dock är den rätt cool. eller cuul, för att hedra alice som är i stockholm och inte kan vara med oss ikväll.

No comments: