Sunday, February 24, 2008

shrbdsfhbd

vet inte riktigt när jag skrev sist.
dom senaste dagarna har i alla fall varit jävligt roliga i alla fall och jag har praktiskt taget inte haft en ledig stund.

i torsdags var vi i köpenhamn och jag drack mig full på smirnoff ice och bacardi, starkt jobbat!
i fredags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde på dagen men på kvällen var det i alla fall fest hos ella vilket var rätt kul.
dock blev det aningen kaos på slutet så vi tog kaoset och flyttade det hem till mig istället, vilket resulterade i att 3st forna helt vita linnen numera är täckta med texter och bilder från mina textilpennor. gillar speciellt mitt "joel was here-08" linne och mina korv med bröd strumpor. en tripp upp på taket hann vi också med, somnade väl runt 6.
igår låg vi hemma hela dagen tills vi pallrade oss till pronto. därifrån åkte vi till julia i limhamn utan någon som helst dricka, dock blev vi bjudna på öl och sockerdricka. därifrån hamnade vi världens roligaste fest i slottstaden där jag träffade på lite folk jag känner och mycket folk jag inte har någon aning om vilka dom var. och dricka fanns det gått om.
bland det roligaste var när vi satte på "i'm a barbiegirl" och carl började valsa runt mig i armarna.
jag råkade även kasta en chokladbit rätt i ossians öga och pattie tappade ner sin mobil i grannarna unders blomrabatt.

kan inte förstå att det är skola imorgon. har dock inga läxor vilket känns rätt skönt.

har även lust att börja göra yoga igen. det är najs.

No comments: