Tuesday, February 19, 2008

if rome doesn't come to mohammed, mohammed comes to rome

skins. underbara skins.
kan seriöst säga att det är min favoritserie ever.
synd bara att chris är med så lite i nya säsongen. förra var han helt klart min favorit. och maxxie. jag älskar maxxie. hade maxxie och chris funnits hade jag varit bästisar med dom.

i alla fall.

igår varre deep. det var fucked. fullt med folk som tusan, konstig musik, epilepsiljus som fan och krossat glas på golvet. men vafan. det var kul. synd bara att vi inte hade ett dugg med dricka.
jag och johanna var (som vanligt?) kvar sist och blev jagade av en kille till låten boom boom boom, haha. seriöst låg nästan på golvet av skratt sen, killen var verkligen som ett klister!!
idag har jag och johanna suttit och tittat igenom typ alla bilder jag har, haha.
ikväll var allt typ dött så jag stannade inne och tittade på skins, somsagt heh.
imorgon (?) blir det kanske danmark, annars blir det väl danmark på torsdag eller nått.
och jag bangade skidor med oliver& johannes, hade varit skitkul men seriöst, jag har verkligen inte råd. :(
saknar erik. ska övertala honom att flytta hit till gymnasiet. hade varit perfekt!

No comments: