Monday, February 4, 2008

disorderly

Jag ska försöka göra fler bra saker för olika människor...trots att det verkar som att det är dom dåliga grejerna som fastnar..dom fastnar för alltid...och dom bra sakerna bleknar bort i människornas minnen..

anyway.

När jag var liten pressade jag en viol i en bok för ett bildproject. Jag hittade den häromdagen när jag städade min bokhylla...den bara ramlade öppen och i så fanns denna lilla blomman, bevarade för alla dessa år..det var wierd- men det gjorde mig glad för någon anledning. vanligtvis brukar sånna grejer göra mig ledsen, saker som påminner om tidens gång, men det var något uppmuntrande om denna lilla biten av det förflutna...jag tror att det är ett bra tecken. fast jag vet inte på vad.
kanske håller jag på att komma över allt som hände?

No comments: