Tuesday, May 1, 2007

ähhhhhhhhhhhh

Valborg var ju...speciellt...eh.

Asså. Helt ok.
Fast det är överskattat.

Drog till pildammarna först, träffade massa folk där, kollade på svenska akademin, träffade nytt folk, när spelningen var över gick jag tillbaka till det gamla folket, hedda& linda blev stoppade av poliser (hhahahahahhahahahahaha) och sen gick dom flesta.
Kvällen slutade i alla fall med att jag körde poker med några andra:]

pratade i telefon resten av natten.

Idag degade jag i soffan i pyjamas till klockan tre, sen stack jag ut med lite folk och grillade.

hahahhaahahaha, det gick ju bra! eh..

sen stack vi hem hit och körde ännu mera poker, hahaha.
Asså, bönpoker då.

hahhahaha

Sen tog alla mina bönor slut, då var det inget kul längre.

Nu så...jag vet inte.

Asså.

Fan.

typ.

eller.

äsch.

vad fan är det som händer?
På nått sätt känns det som om jag håller på att förlora en massa människor, som om dom sakta tynar bort från mig. Jag vette fan.
Vad har hänt med alla?
Eller snarare...vad har hänt med mig?
eller...
vad är det som händer?
snälla, förklara vad det är som händer!
Eller det kanske är just det, inget händer.
Jag gör inget åt det heller.
Jag sitter här och tittar på?
Eller jag vet inte ens vad det är jag tittar på.
Hur mycket jag än tittar ser jag ingenting, och på ett sätt känns det som om jag verkligen försöker, men på ett annat sätt känns det som om jag bara...tittar, och inte gör något.
Hur ska jag kunna göra något åt något som jag inte ens vet vad som händer?
Hur ska jag kunna göra något åt en känsla som inte ens stämmer?

Puss på Axel, han är söt<3

No comments: