Thursday, March 29, 2007

<3

Kevin försov sig idag. Hahahhahaahahhahahahahahahahahahha.
Typ det roligaste på länge.
Jag, som börjar tolv, vaknade relativt tidigt (halv 10) för att mobilen höll på att smsa sig och ringa och sånt.
Kevin, som börjar tio på måndagar, låg fortfarande och sov.
När klockan var tjugo i väckte jag honom och sa att klockan var tjugo i 10.
Han fick panik som fan. SKOJAR DU? SKOJAR DU? FIIITTAAN! FIITTAAAAAAAN!
hahhahaaha.
Fast han skyndar sig lixom nt, han typ gör frukost och går och sätter sig framför tvn..
Sen när klockan är typ tjugoöver sticker han.

En halvtimme senare ringer min pappa.
-Sophie!!? Har Kevin gått än!? Kan du väcka Kevin om han nt har vaknat!??
jag - jag väckte honom tjugo i, så han har redan gått..
p - Jaha..puuuuuh...
jag - Asså...glömde ni bara att väcka honom innan ni gick eller?
p - Nej! eller..jag skulle ringa vid 9 från jobbet så han vaknade...men jag glömde...eh..
jag - hhahaahhahahahahaa ok..

No comments: