Thursday, March 15, 2007

blaha

Igår var vi på picnic i slottsparken<3
mys:]

Har fan inget vettigt att skriva.
En lista, för jag har skrivkramp.

Tio första:
Första bästa kompis: Erik, första bästa och är fortfarande.
Första bil: .. ska vara i guld, för jag är så vräkig
Första kärlek: kärlek och kärlek, snarare första förälskelse..
Första husdjur: Min störda undulat Zucki som suktaed efter frihet. En dag rymde han.
Första semester: typ rumänien?
Första jobb: har fan inte haft jobb...
Första köpta skiva: Abba, hahaha
Första riktiga kärlek: Det beror på hur man ser på saken
Första piercing: öronen?
Första konsert: Typ...lucy street, hhahah
Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Öl, och inte särksilt god sådan...
Sista bilfärd: Var fan shit längesen som jag åkte bil..
Sista filmen du såg: Blood diamond, mor tvingade mig se den med henne..
Sista bubbelbadet: Alldeles för länge sedan
Sista spelade cd låt: Taking back sunday - damn sure
Sista gången du grät: Några dagar sedan, gråter ofta
Sista måltiden: middag.. (fisk typ)
Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Haft problem med polisen? Ja...jag& david är bäst.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Njä, inte så värst
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Ja, haha så jävla cepekul.
Sju saker du har på dig:
1. cheapmonday jeans
2. Vitt linne
3. svart nagellack
4. svart linne
5. vitt nagellack (fan vad svart/vit jag är, inte meningen!)
6. guldkedja med berlock
7. ring ärv av grams.
Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Erik
2.David
3.Hedda
4. Jens
Tre val:
Svart eller vit? vitt
Sommar eller vinter? Sommar för Guds skull
Choklad eller chips? Choklad
Två saker att göra innan du dör.
1.göra en värsta spontan resa, till andra sidan jorden typ.
2. Bo i New York och/eller Californien
En sak du ångrar:
1. Jag är ingen ångestfylld person

No comments: