Wednesday, March 21, 2007

GOSH!

Jag asså. Vi har typ världens bästa praoplats.
Vi får dricka hur mcyket kaffe vi vill (hedda gjorde massa lattes till mig för att öva) och om vi inte har något att göra kan vi bara ta en tidning och sätta oss ner och läsa med en kopp kaffe.
Och hur smart är det att lämna två praoelever ensamma att sköta caféet? jag menar, kassan!
Jag och hedda fick typ panikångest när vi skulle slå in en gång, hahahahaha.
Men det gick bra, vi lärde oss.
Och hedda höll på att förstöra kaffemaskinen lite.
När hon skummade mjölken skummade det över och hon fick panikattack och började skrika och vred åt fel håll och sprang skrikandes iväg. Vi hade kunder.
Jag vred tillbaka den så att det sluta stimma åt het ånga i luften.
Hedda dog lite tror jag.

Jaja, jag älskar det i alla fall.

Nu har Kevin satt på Napoleon Dynamite, en tredje gång på raken.
Det är seriöst världens bästa film.
Kevin hade inte sett den förens för två dagar sen, då jag lånade den av Hedds och tittade på den med André och Kevin. Dom älskade den.
Nu kollar Kevin på den igen.

"could u bring me my chupstick?"
"No"
"But my lips hurt really bad!"

No comments: