Thursday, March 29, 2007

pos. vs. neg

Negativt:

  • att jag nt har något förutom detta att skriva om
  • att nu när jag börjar ha cravings på alltmöjligt har jag inga pengar
  • att david ska åka bort på lovet
  • att Erik nt kan komma hit på lovet
  • praoen, så jävla tråkigt
  • att jag ramlade och slog mig på guggas skateboard (haha)
  • jag har inga solglasögon som passar mig
  • dc++, kan det cepa sig ännu mer? tar fan ett år att ladda ner ett album

Positivt:

  • att André ramlade och slog sig på guggas skateboard, hahahahahaha
  • vädret! äntligen vår!
  • praoen tar slut om två dagar!!
  • bo01, jag älskar bo01
  • att det är påsklov nästa vecka!!
  • musik! Falloutboy, jimmyeatworld, cuteiswhatweaimfor, theused...
  • Att jag faktiskt är nöjd med mitt hår för en gångsskull.
  • lunchrast! jag älskar det ordet.
  • Glass. ahhahahaha

2 comments:

hedda said...

Glass? Jävla snyltare

Sophie said...

Men vafan, får jag nt tycka om glass för det?? :p