Tuesday, March 6, 2007

låt mig vara som jag vill, jag kommer inte ändra mig!

Nej, jag tycker inte om att shoppa eller kolla på kläder.
Nej, jag tycker inte om skolan.
Nej, jag gillar inte vintern.

Ja, jag är rädd.
Rädd för minnen, rädd för att bli bortstött, rädd för att mista folk...

Ja, jag är trött på så jävla mycket.
Trött på skolan, trött på det förflutna, trött på att bli bortstött, trött på allt kallt& grått.

Ja, jag saknar så mycket.
Saknar Erik, saknar sommaren, saknar härliga dagar när allt är cpbra, saknar att sitta på ett kallt golv i en stuga och leka lekar man inte lekt på 10år..

Ja, jag är kär i för mycket.
Kär i alla mina kompisar, kär i alla söta pojkar jag träffar (som jag& Hedda brukar räkna upp, haha) kär i livet, kär i mig själv, kär i bo01, kär i allt som har med att fjanta sig att göra, allt för kär i alkoholen, allt för kär i att gör grejer man inte ska göra...

Nej, jag är inte deprimerad.
Nej, inget har hänt.
Nej, jag tycker inte om när folk frågar mig om det har hänt något, eller vad som är fel osvosv.

Låt mig vara som jag är?
ok?

Bara för att jävlas, David& Hedda<3<3

Ja, jag hänger jättegärna med ut och fikar, ja, jag hänger jättegärna med ut till bo01, ja, jag hänger jättegärna med ut och festar, ja, jag hänger jättegärna med ut och leker.
Men Nej!, jag hänger inte med ut på stan och kollar på kläder.
Bara om jag har lust.

Ah, ibland blir man lack på att ha killkompisar.
Vissa dagar är dom skitroliga och drar med en ut och festar och är skitkul och kan prata i telefon hela natten om det behövs och är allmänt cpsöta, men ibland är dom bara så sega och vill bara sitta inne och spela wow eller nått annat lika segt.

2 comments:

hedda said...

Bara för att jävlas?

Sophie said...

Du vet vad jag menar ;]