Monday, March 12, 2007

bitchmode

Palla skola lixom, jag gick hem.
Typ, jo men jag är förkyld och vill inte smitta alla..hahahah

Jag är inte ens sjuk, men vafan, det är ju fan sommarväder ute, orka sitta inne i ett klassrum.

David<3 är också sjuk, fast påriktigt då, jag fick fan hans nycklar och tog böcker till honom.
Typ det enda jag gjorde i skolan.
VARSEGOD, lixom. Tog typ alla böcker som fanns i skåpet, jag råkade också typ ramla in i det också så alla böcker blandades, hahahahahahahaha. nej, jag skojar david, jag vet hur viktigt det är för dig att dina böcker är i ordning.

Jag ska i alla fall dra med pojken ut på picnic, orka ha picnic själv lixom.
Nu kommer han säkert läsa detta och tänka WTF jag är sjuk jag orkar inte ha picnic men vafan DAVID DU SKA UT PÅ PICNIC MED MIG!

sådetså.

Och det kommer att få dig på bra humör.

Har fan så jävla dåligt samvete, typ första gången jag stänger av min mobil (eller den stängdes av avsig själv snarare, den typ dog) och juuust då behöver folket mig.
Sen på morgonen när jag vaknat sätter jag på den sen WTF!

så nu har man så jävla dåligt samvete, ska fan aldrig stänga av den igen.
Neverever.

Hur fan ska jag hålla reda på david då lixom?

Kent- musik nonstop<3<3

No comments: