Saturday, March 17, 2007

maha

Bergsklättringen som jag var så jävla skeptisk till igår belv askul.
Egentligen var det inte ens bergsklättring, man skulle bara fira ner sig på en klippvägg somv ar i 90grader och typ 35m hög, men det var inte så farligt.
Tufft var det.
Sen hade man hela havet nedanför sig också.

Sen var det så jävla kul när johanna skulle fira ner sig för precis när hon hade börjat halkade hon och låg raklång i luften, hahahahahaha. Jag garvade som fan!
Fast det såg lite farligt ut, men ändå.

Och jag kan inte få tag på Smail!
Typ jävla skit, måste ha tag på honom snart ju!!
Om jag nt får tag på honom har jag ingen aning om vad som händer ikväll lixom, jag o Hedda hade fixat en liten grej för honom för han fyller år nu i veckan.
Fan!

Jaja.

JimmyEatWorld-Pain

No comments: