Saturday, March 3, 2007

Livet.

För att sammanfatta kvällen:

  • leka med safarihatt.
  • äta upp all glass, alla frysta blåbär och alla flingor. (fullkorns flingor osså, haha)
  • massera boobsen
  • jävla massa skämt och skratta som faaan
  • gå runt på taket utanför balkongen
  • spela keyboard, haha, kvällens höjdpunkt, hahahaha
  • dansa en jävla massa (till spasmer låten, haha)
  • sitta i soffan o slå varandra på låren.(om frej gjorde något mot mig slog jag andré, om andré gjorde något mot mig slog jag andré, ahahahahaha)
  • shotta rumänsk hembränt, Fabian blev aldrig den han varit, hahaha
  • dricka mjöl direkt ur paketet (karl!) till o med den utan laktos, haha
  • Leo (hungrig och aspackad) drack upp en cocacolaflaska som min pappa sparat på i 10år, haahha
  • skratta en jävla massa
  • spela fotboll inomhus (kevin& karl!)
  • dansa som fan


Fabian: André, ska jag spanka dig på framrumpan?
jag, johanna& andré:framrumpa? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
DET HETER FRAMSKJÄRT!
Fabian: Oj, shit förlåt! föööörlååt! (han var allvarlig då)

bilder finns på bilddagboken, ohsophie.bilddagboken.se harru inte bildagbok är lösenordet: cepeungen

No comments: