Saturday, March 10, 2007

cepekväll

Fan igår blev helt jävla galet!
Först skulle vi på poolparty hos Robbie, men nycklen till poolen passade nt eller nått (smartass) men vi had fortfarande en lokal där vi kunda vara.

Sen, när jag, Johanna, Emma, Nicole& Hedda skulle dit då, till den lokalen där festen skulle hållas, ringer David och säger att dom ska flytta festen för nån har en lägenhet vid värnhem.

Ok, då sticker vi dit istället då, tänker vi.
Jag ringer Kevin och frågar var denna lägenheten är så sticker vi dit.
När vi nästan är framme träffar vi André som står på gatan ensam med en ölburk, när vi frågar varför han står där själv säger han att det kom civilpoliser till lägenheten och sånt, och att lägenheten egentligen inte är nåns, för killen som bor där är bortrest och några bröt sig in där.
Vi ba, wtf?
Så kommer Karl osså, så snackar vi med han.
Jag ringer Kevin och säger åt honom att komma ner, man måste ffs ta hand om ungen.

Sen har vi ingen stans att vi, vi är ett helt gäng som inte vet vart vi ska.
Emma, Nicole& Ella typ försvinner? Jaja, vi tappade bort dom, dom stack.
Ingen fattar vad som händer.
Sen, mitt i alltihop, blev Smail beskylld för att ha tagit en x-box ur en affär som han var inne i 3sekunder, helt jävla sjukt.

Typ ägaren var en arab så började han värsta skälla på Smail, fast han hade inte tatt något.
Kevin filmade allt, mohaha.
Det håller på i typ en halvtimme, alla försöker övertyga hnom att Smail är oskyldig, sen sticker vi.
Sen bestämmer jag, Kevin, Johanna& Hedda att vi ska dra hem till mig.
Kevin blir alldeles tillsig (packad osm han var) för han hade gömt ett flak med öl i vårt källarrum, sen när vi väl kommer ner i källaren glömde han varför vi var där.
han är cepe, den där Kevin.

Sen kommer vi hem, går in i mitt rum och lyssnar på musik o sånt halva natten.

Så jävla cepekväll!

Nu äre fan vår ute, så jag ska dra ut med Johanna& Hedda till slottsparken typ. Värsta solsken.

No comments: