Friday, March 30, 2007

<3

Så fort jag kommer innanför dörren möts jag av en totallt panikslagen André.
Sophie!
Tack o lov att du kom!!!!
Jag ba: varför har du vantar på dig?
A: Hur tar man bort nagellack?
Så tar han av sig vantarna så har han på sig ett rosarött nagellack.
Jag: HAHAHAHAHA
Sen ger jag honom mitt nagellacksborttagningsmedel och lite bomull och förklarar hur man gör.
Han: tack o lov att du kom! Jag skulle aldrig kunnat gå till stapel och skejta såhär!
Jag: Hur? och..varför? Och du kan ju nt skejta!
a: För att vi hade en pjäs i skolan..grease...och jag var Sandy...kan jag ju!
jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VAR DU SANDY?
A (med plågad röst): jag var tillomed tvungen att ha peruk...och smink! Och massa bhåar så jag fick såhääääääär stora pattar!
jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FAN JAG SKULLE SETT DEN!
A: ja men någon filmade...jag tror att den kommer läggas upp på youtube...
HAHAHAHA

om den filmen läggs upp på youtube lovar jag att länka! hahahaha
(jag försökte fota honom men han vägrade)

Update: Tydligen hade han lite smink kvar också som han var tvungen att ta bort, hahahha

No comments: