Saturday, March 31, 2007

yellowcard - two weeks from twenty


Jävligt soft dag än så länge, älskar vädret.

Var först ute på stan och lekte, sen gick jag hem och målade naglarna med Nicole, sen stack hon, så stack jag ut till bo01 och lekte.
Har precis kommit hem och ska äta, sen ska jag ut igen, typ sibbarp eller bo01 och grilla<3
Fast ibland hatar jag mig själv, jag råkade radera hela min musiklista från winamp.
Den bara försvann!
Jag fick lite av en spasmerattack och började skrika NEJ! NEEJ! FAAAAAN!

Panikångest fick jag också.
Mamma hämtade fan en papperspåse som jag skulle andas i, haha, då började jag bara skratta i stället.
Så medans jag väntar på att Hedda ska ringa gör jag om min musiklista.

Fan.

Alltså, jag har lixom inte alla låtar i albumordning, jag ahr dom speciellt ordnade , te.x vissa The used låtar där för dom passar emd dessa yellowcardlåtarna och här där har jag deathcab blandat med falloutboy och efter det The subways...

Ja asså, min musiklista är det enda som jag har ordning på.

Till skillnad från mitt rum.
Mitt rum är så jävla skabbigt just nu.
Jeans överallt (för jag& johanna råkade riva ner jeanshänget) typ nonstop lite här och där, smutsig disk (jag har alltid smutsig disk i mitt rum, vettefan varför) och gamla pepsiburkar.
Och där sover jag lixom^
jaja
I alla fall.

No comments: