Tuesday, March 27, 2007

typ lista

Lyssnar på just nu: JimmyEatWorld- work
Jobbigaste skolämnet: Eh...franska, för att jenny är så cepe.
Favoritcafé: Pronto, ofcourse.
Favorittidning: Senaste kärleken heter i-D.
Största som händer i sommar: Eh...konfirmation? Ehk, haha. Tågluffa!
Favoritplagg i garderoben just nu: jeansshorts som jag nt kommer kunna använda på ett tag. (fast jag har på mig dom just nu, haha)
Längd: 159cm. Vill jag känna mig lång säger jag 160, haha.
Byter gärna garderob med: Cory Kennedy eller Lane.
Vanligaste färgen på mina kläder: Antagligen svart.
I sommar kommer jag gå klädd i: shorts och klänningar.
Men absolut inte i: Mjuksibyxor, mhaha. Och minimarket jackan, hhahahaha.
Jag doftar: svett. hahahahaha nä men catdeluxe ibland, om jag orkar.
Min yngsta kusin heter: Timmie, tror jag.
Favoritmodellen just nu: Typ...Lily Cole.
Byxa eller kjol? Byxor, faktiskt.
Så många skor har jag: Ingen aning faktiskt.
Sminktips till almänheten: naturligt?
Du trodde att han skojade när han sa: "wtfbbq".
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Eh..typ...äh vafan, orkar nt.
Senast utlästa bok: öh...Han som älskade livet, hette den.
På rasterna i skolan: cepar jag mig med Kjelle.
Mitt rum kan beskrivas som: Blått, beiget och smutsigt.
Mig själv med tre ord: Knäpp, impulsiv& galen, typ. haha.
Jag tränar: dans?
Jag ville bli när jag var liten: Marinbiolog, mahahah.
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): någon annanstans i alla fall.
Linje på gymnasiet: Har nt kommit så långt. Skulle jag valt nu skulle det varit sam-språk.

No comments: