Saturday, September 29, 2007

away with suburbia shakedowns!!

neh, igår var fett med kul!!!

dansade så mycket att jag inte kunde gå, fan!
vaknade med en jävla massa smärta i knät (har ett stort jävla blåmärke som jag fick när jag skulle hoppa ner från bordet som vi dansade på och fick en stolskant mitt på knäet), x antal blåmärken på mina fötter (blev stämplad ganska mycket) och annat sådant trevligt, men det var det värt det.

jag och hedda fick en rolig cykeltur hem i ösregn (där jag höll på att ta livet av oss båda)

sen vare säng (hedda fick sova på extrasäng för en gångsskull, hon slapp mattan) och vi var tvungna att gå upp tidigt för mitt rum skulle målas om.
det är sjukt snyggt och jag är jätte nöjd.

sen har jag varit på modevisning på Hansa, johanna blev upptäckt ännu en gång på stan (för att hon är så jävla snygg) så hon skulle gå. det var sjukt kul.
sen fikade vi med modellen och nu sitter jag här.

ikväll blirre kanske fest i turning torso (vilket skulle vara FETT MED KUL) eller chillfest hemma hos mig. vi får se. är sjukt taggad.

something corporate- i woke up in a car
cocorosie- terrible angels
underbara låtar!

No comments: