Saturday, September 22, 2007

i'm here with you

jacks mannequin- dark blue

anar inte hur mycket jag dör för den låten.

i alla fall.

igår var galet.
jag hade roligt. träffade massa folk. bl.a vera!
Möta upp david på stationen, prontokaka, fest, alla blev utkastade, alla hängde på gustav, träffade vera& kevin, vi skulle till fest i limhamn, kevin& hedda skulle hem och hämta en till cykel och lite sprit, dom blev knasade (HAHA fasen vad jag älskar den historien), sen gick vi hem till hedda& johanna, lekte, kevin kom med sprit, sex and the city lek, johanna jagade mig med en radiostyrd bil....
sen blev alla helt däckade (hahahahaha) och paralyserade!

vaknade och vi åt frukost på pronto.
cyklade till husie med david& johanna, lämnade david, jag och johanna låg och slumrade i gräset och lyssnade på musik, sen hem.

nu ska jag till limhamn. vet inte riktigt vad som händer där men jaja är typ sen så bye.

No comments: